Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Το πρώτο διαζύγιο στην Ελλάδα λόγω Facebook!

Το πρώτο διαζύγιο στην Ελλάδα λόγω Facebook!
Το πρώτο διαζύγιο στην Ελλάδα λόγω Facebook!

Μπορεί μέχρι τώρα το Facebook και τα likes να είχαν οδηγήσει μερικά ζευγάρια σε τσακωμό, ίσως και χωρισμό αλλά πλέον το κοινωνικό δίκτυο έφερε και το πρώτο διαζύγιο στην Ελλάδα.
Μετά από 8 χρόνια γάμου, σύμφωνα με καθημερινή εφημερίδα, ο 40χρονος ασφαλιστής ζητά διαζύγιο από τη σύζυγο του γιατί πληροφορήθηκε πως είχε δημιουργήσει κρυφά λογαριασμό στο Facebook. Μάλιστα αναφέρει μεταξύ άλλων στην αίτηση διαζυγίου: «Η εν διαστάσει σύζυγός μου ήταν πάντα απαιτητική και τεμπέλα. Τη γνώρισα πριν από δέκα χρόνια μέσω φίλων μας και παντρευτήκαμε ύστερα από τρία χρόνια. Εκείνη με τον ερχομό του πρώτου μας παιδιού σταμάτησε να δουλεύει με το πρόσχημα να αφιερωθεί στην ανατροφή του παιδιού μας. Ποτέ δεν αισθάνθηκε την κούραση μου και το άγχος που μου δημιουργούσε η δουλειά μου σε μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία. Ενώ η επαγγελματική ανασφάλεια, κυρίως μετά την τελευταία διετία μεγάλωνε, εκείνη όχι μόνο δεν ήταν σύμμαχος στις ανησυχίες μου, αλλά μου επικαλούταν απίστευτη κούραση με το σπίτι και το διάβασμα του μεγαλύτερου γιου μας που πάει Ά δημοτικού, απαιτώντας την πρόσληψη οικιακής βοηθού. Ιδιωτικό σχολείο και παιδικός σταθμός και η εν διαστάσει σύζυγός μου να συνεχίζει να διαμαρτύρεται για σωματική εξόντωσή της, χωρίς εγώ ο ανυποψίαστος να γνωρίζω ότι στο προφίλ της στο Facebook το έπαιζε ελεύθερη και ωραία...»
Ο σύζυγος πληροφορήθηκε ότι εκείνη διατηρεί κρυφά προφίλ όταν ένας συνάδελφος του, του είπε ότι συνομιλεί στο Facebook με κάποια που μοιάζει με τη γυναίκα του. Αυτό ήταν που τον οδήγησε στην οριστική απόφαση του διαζυγίου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου