Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Ο ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ



         "Θέλω να δω το παιδί μου"
24/10/2011

«Αυτό που μ’ ενδιαφέρει είναι το να δω το παιδί μου. Τίποτα άλλο!» Ο Αίας Μανθόπουλος σπάει τη σιωπή του και μιλάει για το δράμα που ζει μακριά από το παιδί του. Οι δικαστικές διαφορές με την πρώην σύντροφό του Δέσποινα Παπαθανασίου του στερούν τη φυσική επικοινωνία με τον γιο τους εδώ και επτά χρόνια...

Τα τελευταία χρόνια ο Αίας Μανθόπουλος δεν μπορεί να δει τον γιο που έχει αποκτήσει με τη Δέσποινα Παπαθανασίου. Ολα ξεκίνησαν μετά τις καταγγελίες της πρώην συντρόφου του, σύμφωνα με τις οποίες «πατέρας και γιαγιά παρενοχλούσαν σεξουαλικά το παιδί». Οι καταγγελίες αυτές, τις οποίες αρνείται κατηγορηματικά ο ηθοποιός, έγιναν δεκτές από το Πρωτοδικείο Αθηνών, με αποτέλεσμα να απαγορευτεί η επικοινωνία του με το παιδί του.

«Το παιδί μου το λατρεύω, μου λείπει πολύ και θέλω να το δω! Βεβαίως και πληρώνω διατροφή, είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου ως πατέρας, αλλά το γεγονός ότι δεν μπορώ να δω το παιδί μου με έχει φέρει σε μεγάλη απόγνωση» τονίζει στην «Espresso» ο Αίας Μανθόπουλος. Ο δημοφιλής ηθοποιός που έχει αποκτήσει άλλα δύο παιδιά με τη νέα σύντροφό του (ένα κοριτσάκι έξι χρόνων και ένα αγοράκι πέντε χρόνων) δεν μπορεί να αντιληφθεί πώς είναι δυνατόν στη νέα του οικογένεια να είναι καλός πατέρας και στην προηγούμενη... ακατάλληλος, μέχρι του σημείου μάλιστα του να μην μπορεί να επικοινωνήσει με το παιδί του.

«Εχω να δω επτά χρόνια τον μεγάλο μου γιο και με όλη αυτή την ιστορία έχουμε ταλαιπωρηθεί πραγματικά και εγώ και εκείνος. Εχω δύο παιδιά με τη νέα μου οικογένεια, αλλά το πρώτο μου παιδί όμως με στερείται. Θέλω να έρθει σύντομα η στιγμή που και τα τρία παιδιά μου θα γνωριστούν γιατί είναι αδέλφια...» υποστηρίζει ο γοητευτικός ηθοποιός.

Στις 4 Νοεμβρίου, ο Αίας Μανθόπουλος θα καθίσει στο εδώλιο κατηγορούμενος από την πρώην σύντροφό του για συκοφαντική δυσφήμηση και ψευδή καταμήνυση. Πρόκειται για ένα ακόμη επεισόδιο στο δικαστικό σίριαλ μεταξύ των δύο γονιών του 13χρονου αγοριού. Ο ηθοποιός αποφεύγοντας να μπει στην ουσία της υπόθεσης για ευνόητους λόγους θέλει μόνο να δηλώσει πως «έχει εμπιστοσύνη στην ελληνική Δικαιοσύνη» επαναλαμβάνοντας όμως για μία ακόμη φορά πως το μεγαλύτερο πρόβλημά του είναι που δεν βλέπει το παιδί του. «Για μία ακόμη φορά παιδεύομαι και ο λόγος είναι επειδή πασχίζω να δω το παιδί μου. Εντάξει, θα το υπομείνουμε και αυτό. Τι να κάνουμε... Οπως και να ’ναι, θα μεγαλώσει το παιδί και κάποια στιγμή θα δει και τον πατέρα του. Πού θα πάει... Εγώ εδώ είμαι!» συμπληρώνει.

Ο Αίας Μανθόπουλος μας αποκάλυψε πως επικοινωνεί συχνά με πολλά άτομα που ζουν το ίδιο δράμα με εκείνον: «Συνεχώς επικοινωνώ με ανθρώπους από συλλόγους, όπως το “Γονείς”, που ασχολούνται με τη γονεϊκή ισότητα και διαπιστώνω ότι υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που υφίστανται τα ίδια προβλήματα με εμένα. Εχουν και εκείνοι θεωρηθεί ακατάλληλοι πατέρες. Μιλάμε για... καρμπόν περιπτώσεις με τη δική μου». Ο ηθοποιός δεν το κρύβει ότι όλα αυτά που περνάει έχουν αντίκτυπο στην ψυχολογία του, αλλά και στη δουλειά του.

ΑΛΚΙΝΟΟΣ  ΜΠΟΥΝΙΑΣ

1 σχόλιο:

  1. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ, ΤΟΣΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΠΑΡΑ
    ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ, ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ (ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΗΛΘΑΝ ΩΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΠΕΝΤΕ ΗΜΕΡΩΝ), ΠΑΡΑΛΟΓΟΙ-ΑΔΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ, Η ΜΗΤΕΡΑ ΠΑΡΑΛΟΓΗ-ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΖΟΧΙΣΤΡΙΑ,ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΕΡΔΟΣ, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΜΑΛΙΣΤΑ(!!), ΚΑΙ Ο ΜΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ (ΩΣ ΠΑ-ΤΕΡΑΣ) Α Θ Ω Ο Σ...! ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ,(ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ.. ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΘΙ..!), ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ... Η ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ Η ΜΗ..! ΑΝΤΙ ΑΜΥΝΑΣ, ΒΡΩΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή